hlavička

Hledáme do týmu...

Chcete společně s námi zjednodušovat lidem proces stavby? Podívejte se na naše volné pozice a pojďte pracovat s námi!

Dostupné pozice
recruitment

Působíme po celé ČR

Vzdálenost pro nás není překážkou, pracujeme na projektech ve všech krajích. Terénní pozice, jako jsou například montážníci FVE, proto hledáme po celé České republice. Nebojte se nám napsat, ať už se nacházíte kdekoli! Věříme, že najdeme možnosti spolupráce, díky kterým budeme moci našim klientům zjednodušovat proces stavby.

recruitment

Více než 3000 projektů ročně

Každý rok nám projde pod rukama více než 3000 projektů. Ke všem těmto projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Ať už se jedná o přípravu studií pro PENB nebo nacenění technologií, chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a aby byly zohledněny všechny jejich potřeby.

recruitment

Přátelský tým v kancelářích v Praze a Ostravě

Naši kolegové mají k dispozici moderní prostory v Ostravě a Praze, abychom se mohli potkávat a vzájemně si pomáhat. Kvalitní vybavení pro práci je samozřejmostí. Chceme, aby se u nás každý cítil jednoduše dobře.

recruitment

Dbáme na vědomosti

Stavební trh se neustále vyvíjí. Proto se musíme vyvíjet i my. Pořádáme pravidelná školení o novinkách a prezentace od lidí z oboru. Víme, jaké změny v legislativě se chystají, a jaký dopad to bude mít na stavby. Úzce spolupracujeme například s energetickými specialisty, díky čemuž jsme vždy o krok napřed, abychom mohli klienty správně informovat. Vzdělávání se u nás cení.

recruitment

Karierní růst

Záleží nám na tom, aby byli naši zaměstnanci spokojeni, a proto dbáme na to, aby se mohli neustále posouvat a růst. Když vidíme, že má někdo z našeho týmu potenciál pro vyšší pozici, motivujeme ho, aby mohl uplatnit jeho schopnosti a talent.

Auto dle vlastního výběru

K práci patří kvalitní vybavení. Chceme, aby se našim zaměstnancům dobře pracovalo. Umožňujeme proto výběr typu vybavení, jako je notebook, telefon, nářadí nebo třeba auto.


Přehled pozic,
které nabízíme

přehled pozic
Rozpočtář FVE 
select
Rozpočtář FVE 
Hlavní montážní a servisní technik (Tepelná čerpadla)
Projektant/ ka TZB 
Produktový manažer/ ka TZB
Provozní manažer/ ka FVE – komerční objekty a solární parky
Přípravář/ka tepelných čerpadel
Finanční manažer/ ka
Manažer/ka oddělení administrativy a smluvních vztahů
Projektový manažer/ka realizací FVE – komerční objekty a solární parky
Produktový manažer/ka FVE – komerční objekty a solární parky
Projektový koordinátor/ka realizací FVE

Rozpočtář FVE 

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

Minimálně SŠ vzdělání v technickém oboru 

Jakou byste měl/a mzdu?

30-35 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Tvorba rozpočtů a kalkulací především v oblasti fotovoltaických elektráren, akumulace a nabíjecích stanic. 

 

 

Co budete potřebovat

  • Zkušenosti s programem MS Office.  
  • Přehled v oblasti FVE.  
  • Aktivní zájem o obor a chuť se neustále vzdělávat a posouvat dále.  

Co Vám za to nabídneme

💰 Mzdu 30-35 000 Kč dle zkušeností + bonusy

📈 Podpora dalšího vzdělávání v oboru.

💡 Zkušení kolegové tě zaučí a rádi poradí

🙂 Dle slov našeho kolegy „Jsme skvělá parta v extrémně rychle rostoucí firmě.“

🏢 Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům

 

Zaujali jsme tě?

🤔 Vyplň formulář a Kuba se na tebe bude těšit u pohovoru. 👇

Hlavní montážní a servisní technik (Tepelná čerpadla)

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava/Praha

Jaké je potřeba vzdělání?

Vzdělání v oboru elektro s platnou vyhláškou 50/1978Sb. a to minimálně §8

Jakou byste měl/a mzdu?

60 000-90 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Budeš provádět 3-4 montáží měsíčně, kontroluješ výstupy svěřených montážních týmů, podílíš se na montážním postupu a vývoji produktů, řešíš servisní výjezdy.
 

Co budete potřebovat

  • Odborné zkušenosti s montážemi TČ, min 60ks
  • Uvedení do provozu – odborné zkušenosti z min. 40ks UDP
  • Odborné zkušenosti se servisními zásahy TČ min 40ks
  • Profesní kvalifikace
  • Chladírenské zkoušky
  • Vzdělání v oboru elektro
  • S platnou vyhláškou 50/1978Sb. a to minimálně výše §8 – nebo nová Vyhláška NV 194/2022 Sb. §7
  • Osvědčení o provádění montáží s možností následného zaškolení u certifikovaných firem
  • Odborný přehled a zájem

Co Vám za to nabídneme

💰Mzda až 90 000 Kč měsíčně dle zkušeností + bonusy

🏡 Moderní zázemí kanceláří v Praze a Ostravě

🚘 Auto, proplacené pohonné hmoty a to i pro soukromé účely

💻 Kompletní vybavení k práci je samozřejmostí

✔️Čeká tě u nás různorodá a zajímavá práce

📈 Můžeš se osobně i profesně rozvíjet – zaplatíme ti vzdělávací i profesní kurzy, které ti pomohou v práci

Projektant/ ka TZB 

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

stavební 

Jakou byste měl/a mzdu?

30-35 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Efektivní dům působí na stavebním trhu 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15 000 
projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců.  

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Do našeho týmu projekce TZB nyní hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici "Projektant/ka TZB". Vřele uvítáme i absolventy. Není pro nás až tak důležitá praxe, jako to, že máš chuť učit se a zdokonalovat své znalosti. Máme tým 5 zkušených projektantů, takže se vždy budeš mít na koho obrátit o radu či konzultaci. 

  • Na starost budeš mít návrh technologií jako vytápění, chlazení, řízené větrání, ohřev vody. U nás tak získáš přehled a zkušenost s projekcí širokého spektra technologií, produktů a výrobců. 
  • Tvým úkolem bude především zpracování projekčních podkladů a úzká spolupráce s našimi obchodníky a oddělením přípravy TZB. 
  • Protože víme, že vždy je možné se zlepšit, vítáme v našem týmu lidi s novými nápady a myšlenkami. Po zaškolení můžeš začít navrhovat svá vlastní vylepšení a úpravy procesu projekce TZB, aby byl pro tebe, naše oddělení a klienta ještě přínosnější. 
  • Vzděláváni je v našem oboru důležité, pravidelně se budeš účastnit odborných konferencí a školení u výrobců. Pokud jsi typ člověka, kterého vzdělávání baví, zajistíme ti i další odborná školení a certifikace, dle tvého výběru. 
  • Věříme, že je skvělé vidět výsledky své práce i v terénu, a proto nemusíš sedět jen v kanceláři, ale můžeš se účastnit i kontrolních dnů na stavbě a obhlídek staveb. 

Co budete potřebovat

  • SŠ vzdělání stavebního nebo technického směru. 
  • Znalost práce v AutoCADu. 
  • Orientace ve stavebních materiálech. 
  • Znalost práce v Excelu.
  • Po zaškolení schopnost samostatně pracovat na přidělených úkolech.
  • Uvítáme ochotu učit se nové věci.
  • Spolehlivost, pečlivost, analytické myšlení, flexibilita, loajalita.
  • Zkušenosti v oboru TZB jsou výhodou, ale ne podmínkou. Nabízíme práci jak juniorovi, tak i zkušenému projektantovi.
  • Schopnost práce v týmu. 

Co Vám za to nabídneme

  • Hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČO. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Nástupní mzda 30–35 tis. Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Na začátku se ti bude věnovat zkušený kolega, budeš tak mít možnost učit se od špiček v oboru. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům. 
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Pravidelné teambuildingy. 
  • Pružná pracovní doba.
  • Profesní růst a vzdělávání.
  • Mobilní telefon.
  • Možnost si napracovat hodiny. 

Produktový manažer/ ka TZB

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

stavební anebo technického směru 

Jakou byste měl/a mzdu?

45 000 - 65 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15000 projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců. Přestože jsem počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Produktového manažera/ku TZB s nadšením pro inovace, který bude mít klíčovou roli při vývoji a správě produktového portfolia TZB naší společnosti. Hledáme proto osobnost, která bude kontinuálně, proaktivně a samostatně zdokonalovat naši produktovou nabídku a bude náš produkt neustále posouvat kupředu. 

Náplň práce: 

  • Řízení celého životního cyklu TZB produktů, včetně vývoje, uvedení na trh a podpory prodeje produktů. 
  • Poskytování školení pro obchodní tým ohledně způsobu nabídky a prodeje produktu z technického hlediska. 
  • Příprava školení a manuálů technických specifikací, vlastností a výhod produktů TZB. 
  • Poskytování podpory pro obchodní tým při prezentaci produktů zákazníkům a při řešení technických dotazů. 
  • Spolupráce s realizačním týmem (příprava, projekce) a jejich podpora při zavádění nových produktů a vylepšení stávajících produktů. 
  • Průzkum trhu, sledování trendů v oblasti TZB a analýza konkurence s cílem identifikovat nové příležitosti pro rozvoj produktů, a tedy posílení naší pozice na trhu. 
  • Aktivní komunikace s našimi produktovými partnery a upevňování vzájemných vztahů. 
  • Spolupráce s marketingovým a obchodním týmem při vytváření a implementaci nových produktových strategií. 
  • Sběr zpětné vazby od zákazníků a analyzování jejich potřeb pro optimalizaci produktového portfolia. 

Co budete potřebovat

  • SŠ/VŠ vzdělání stavebního anebo technického směru. 
  • Zkušenost v oblasti produktového managementu v oboru TZB nebo zkušenosti v oblasti realizací TZB. 
  • Výborná znalost produktového portfolia TZB. 
  • Schopnost plánování s ohledem na tržní trendy a potřeby zákazníka.  
  • Zkušenost s organizací a vedením školení. 
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat efektivně v týmu a přizpůsobit se různým pracovním stylům. 
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup. 
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 45 000 – 65 000 Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům.
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Pružná pracovní doba. 
  • Profesní růst a vzdělávání. 
  • Mobilní telefon. 
  • Služební auto. 

Provozní manažer/ ka FVE – komerční objekty a solární parky

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

VŠ vzdělání a obecný technický přehled

Jakou byste měl/a mzdu?

60 000 – 80 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali tisíce projektů. Zaměřujeme se na vývoj, instalaci a údržbu solárních elektráren, které poskytují čistou a udržitelnou energii pro domácnosti, komerční objekty i průmyslové parky. Každý projekt je pro nás unikátní výzvou a příležitostí přinést našim klientům nejvyšší možnou hodnotu a spokojenost. Naším cílem je nadšený zákazník.  

Mimo oblast fotovoltaiky pokrýváme široké spektrum dalších technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Přestože jsme počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Provozního manažera/ku pro divizi realizací FVE, který bude mít klíčovou roli při řízení a koordinaci provozních aktivit pro komerční objekty a solární parky. Hledáme manažera/ku s drivem, důsledností a nadšením pro inovace, který by posílil náš manažerský tým. Přestože jde o nově vytvořenou pozici, k ruce budete mít zaběhnutý tým odborníků, který se agendě realizací FVE věnuje. Na starost budete mít řízení širokého spektra činností od nastavování a zdokonalování procesů a kontrolních mechanismů, řízení týmu od smlouvy až po realizaci až po finanční plánování nákladů na provoz. Hledáme někoho, kdo umí myslet „out of box“ a bude společně s námi budovat Efektivní dům jako moderní společnost založenou na technologiích a automatizaci.  

Náplň práce: 

  • Řízení provozního úseku společnosti FVE pro komerční objekty a solární parky – projekce, příprava; montáž a servisní týmy.  
  • Ve spolupráci s dalšími členy týmu (Technický manažer, Produktový manažer) vedení projektů a iniciativ zaměřených na rozvoj nových produktů, služeb nebo technologií v souladu s potřebami zákazníků a trendy na trhu. 
  • Plánování, organizace a řízení provozních procesů během realizace fotovoltaických projektů od počáteční fáze až po dokončení a uvedení do provozu. 
  • Spolupráce s interními týmy, subdodavateli a dalšími externími partnery během celého projektu. 
  • Zajištění dodržování harmonogramů, rozpočtů a kvality práce v rámci projektů. 
  • Monitorování vývoje projektů a řešení případných problémů v průběhu realizace.
  • Zajištění efektivní komunikace a spolupráce mezi různými odděleními a týmy v rámci společnosti.
  • Budování a udržování výborných vztahů se stávajícími a potenciálními partnery, dodavateli a regulátory.
  • Řešení nestandardních situací – reklamace, servisy.
  • Vedení týmu podřízených. Rozvoj talentů a budování kompetencí v týmu prostřednictvím mentorování, školení a rozvojových programů.
  • Zajištění dodržování stanovených provozních standardů, kvality služeb a bezpečnostních předpisů
  • Úzká spolupráce s ostatními členy managementu společnosti.
  • Nastavování procesů a kontrolních mechanismů. 

Co budete potřebovat

  • Vysokoškolské vzdělání a obecný technický přehled. 
  • Zkušenost na obdobné pozici alespoň tři roky. 
  • Znalost provozních procesů a projektového managementu. 
  • Orientace v segmentu FVE výhodou ne podmínkou. 
  • Schopnost efektivně plánovat, organizovat a řídit provozní aktivity. 
  • Schopnost pracovat pod tlakem a řešit komplexní problémy rychle a efektivně. 
  • Schopnost vést tým, motivovat zaměstnance a vytvářet pozitivní pracovní prostředí. 
  • Schopnost efektivně komunikovat jak s interními, tak s externími zainteresovanými stranami. 
  • Vynikající komunikační a mezilidské schopnosti. 
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup. 
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 60 000 – 85 000 Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům. 
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Pravidelné teambuildingy. 
  • Pružná pracovní doba. 
  • Profesní růst a vzdělávání. 
  • Mobilní telefon. 
  • Služební auto. 

Přípravář/ka tepelných čerpadel

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

Vzdělání v oboru elektro nebo TZB

Jakou byste měl/a mzdu?

30 000 - 35 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Efektivní dům působí na stavebním trhu 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15 000 
projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců.  

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Do našeho týmu příprava TZB nyní hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici "Přípravář/ka tepelných čerpadel". Vřele uvítáme i absolventy. Není pro nás až tak důležitá praxe, jako to, že máš chuť učit se a zdokonalovat své znalosti. Máme tým 3 zkušených přípravářů, takže se vždy budeš mít na koho obrátit o radu nebo konzultaci. 

  • Na starosti budeš mít přípravu technologií tepelných čerpadel. Budeš styčný bod pro našeho zákazníka od chvíle podpisu smlouvy až do doby podpisu předávacího protokolu. Do tvé odpovědnosti tak bude spadat vše od řešení stavební připravenosti, objednávání materiálu, domlouvání termínu instalace s našimi techniky až po kontrolu vyúčtování.  
  • Spolupracovat budeš především s naším oddělením projekce a montáže TZB. 
  • V případě, že by ses zajímal/a i o jiné technologie z oblasti vytápění, chlazení, řízené větrání, rádi tě do nich zaučíme. U nás máš příležitost získat přehled a zkušenost s přípravou širokého spektra technologií, produktů a výrobců. 
  • Protože víme, že vždy je možné se zlepšit, vítáme v našem týmu lidi s novými nápady a myšlenkami. Po zaškolení můžeš začít navrhovat svá vlastní vylepšení a úpravy, jak by proces přípravy mohl vypadat, aby byl pro tebe, naše oddělení a zákazníka ještě přínosnější. 
  • Vzděláváni je v našem oboru důležité, pravidelně se budeš účastnit odborných konferencí a školení u výrobců. Pokud jsi typ člověka, kterého vzdělávání baví, zajistíme ti i další odborná školení a certifikace, dle tvého výběru. 
  • Věříme, že je skvělé vidět výsledky své práce i v terénu, a proto nemusíš sedět jen v kanceláři, ale můžeš se účastnit i kontrolních dnů na stavbě a obhlídek staveb. 

Co budete potřebovat

  • SŠ vzdělání stavebního nebo technického směru – pozice je vhodná i pro absolventy. 
  • Znalost technologií ohřevu tepelných čerpadel. Přesah do dalších technologií TZB výhodou. 
  • Uživatelská znalost práce v Excelu.
  • Schopnost po zaškolení samostatně pracovat na přidělených úkolech.
  • Spolehlivost, pečlivost, analytické myšlení, flexibilita, loajalita.
  • Zkušenosti v oboru TZB jsou vítány – nabízíme práci jak juniorovi, tak i zkušenému přípraváři.
  • Schopnost práce v týmu. 

Co Vám za to nabídneme

  • Hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČO. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Nástupní mzda 30–35 tis. Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Na začátku se ti bude věnovat zkušený kolega, budeš tak mít možnost učit se od špiček v oboru. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům. 
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Pravidelné teambuildingy. 
  • Pružná pracovní doba. 
  • Profesní růst a vzdělávání.
  • Mobilní telefon.
  • Možnost si napracovat hodiny. 

Finanční manažer/ ka

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

VŠ vzdělání ekonomického směru

Jakou byste měl/a mzdu?

60 000 – 85 000 Kč/měsíc + bonusy

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15000 projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců. Přestože jsem počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Finančního manažera/ku s drivem , důsledností a nadšením pro inovace, který by posílil náš manažerský tým. Na starost budete mít řízení širokého spektra činností od finančního plánování a analýzy, reportingu, cash flow managementu až po nastavování procesů a kontrolních mechanismů. Hledáme někoho, kdo umí myslet „out of box“ a bude společně s námi budovat Efektivní dům jako moderní společnost založenou na technologiích a automatizaci. Chceme někoho, kdo bude kontinuálně, proaktivně a samostatně zdokonalovat naše procesy a finanční řízení firmy. Přestože jde o nově vytvořenou pozici, k ruce budete mít zaběhnutý tým čtyř lidí, kteří se o agendu financí u nás starají. 

Náplň práce: 

  • Řízení finančního úseku společnosti a jeho modernizace (účetnictví, plánování, controlling, reporting). 
  • Příprava strategických finančních analýz na podporu dlouhodobých cílů společnosti, identifikace rizik a příležitostí. 
  • Řízení cash flow společnosti. 
  • Dohled nad daňovou, účetní problematikou a audity. 
  • Nastavování procesů a kontrolních mechanismů. 
  • Spolupráce a komunikace s auditory, s finančním úřadem, s bankami. 
  • Vytváření, řízení a dodržování finančního rozpočtu společnosti. 
  • Zodpovědnost za včasné zpracování a vyhodnocení finančních ukazatelů a jejich pravidelný reporting s komentáři a návrhy na opatření. 
  • Vedení týmu podřízených. 
  • Úzká spolupráce s ostatními členy managementu společnosti. 

Co budete potřebovat

  • VŠ vzdělání ekonomického směru. 
  • Zkušenost na obdobné pozici z oblasti účetnictví, controllingu anebo finančního řízení alespoň tři roky. 
  • Znalost účetní problematiky, daňové problematiky, znalost controllingových nástrojů. 
  • Zkušenost s řízením cash flow společnosti. 
  • Prokazatelná zkušenost s řízením týmu. 
  • Schopnost vytvářet analýzy a řídit z finančního hlediska obchodní růst a ziskovost. 
  • Máte vynikající komunikační a mezilidské schopnosti. 
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup. 
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 
  • Výbornou znalost MS Excel. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 60 000 – 85 000 Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí.
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů.
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům.
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva.
  • Pravidelné teambuildingy.
  • Pružná pracovní doba.
  • Profesní růst a vzdělávání.
  • Mobilní telefon.
  • Služební auto. 

Manažer/ka oddělení administrativy a smluvních vztahů

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

VŠ vzdělání ekonomického/ právnického směru

Jakou byste měl/a mzdu?

50 000 – 70 000 Kč/měsíc + bonusy

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15000 projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců. Přestože jsme počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Koho hledáme 

Nyní pro naši pobočku v Ostravě hledáme Manažera/ ku oddělení administrativy a smluvních vztahů. Na starost budete mít široké spektrum činností našeho back office oddělení od řízení veškerých smluvní vztahů společnosti až po agendu dotací. Součástí vaší role bude také nastavování nových procesů a rozvoj oddělení. Hledáme někoho, kdo umí myslet „out of box“ a bude společně s námi budovat Efektivní dům jako moderní společnost založenou na technologiích a automatizaci. K ruce budete mít zaběhnutý tým deseti lidí, kteří se o agendu back office u nás starají. Ke složitějším agendám budete moci využívat ke konzultacím našeho externího právníka.  

Náplň práce: 

  • Řízení back office úseku společnosti především agendu smluvní vztahy a dotace, částečně i agendu připojení k distribuční síti. 
  • Vedení týmu back office – vývoj této části oddělení – zvyšování produktivity, eliminace chybovosti, nastavování procesů, zajištění kapacit týmu, vzdělání týmu, podpora týmu. 
  • Zajištění správného a efektivního průběhu procesů souvisejících se smluvní agendou, včetně přípravy, uzavírání a správy smluvní dokumentace. 
  • Komunikace se zákazníky a obchodními partnery ohledně smluvních podmínek a požadavků. 
  • Analýza a vyhledávání možností dotací a grantů a jejich správa a administrativa. 
  • Příprava a realizace projektů na podporu dlouhodobých cílů společnosti, identifikace rizik a příležitostí. 
  • Školení zaměstnanců a nováčků na témata agendy back office. 
  • Zajištění chodu oddělení back office v souladu s platnými právními předpisy a interními směrnicemi společnosti. 
  • Zodpovědnost za včasné zpracování a vyhodnocení požadavků na oddělení back office a jejich pravidelný reporting s komentáři a návrhy na zlepšení. 
  • Úzká spolupráce s ostatními členy managementu společnosti. 

Co budete potřebovat

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického/ právního směru. 
  • Zkušenosti se správou a řízením smluvních vztahů podmínkou. 
  • Zkušenost s administrací dotací výhodou. 
  • Zkušenost na obdobné pozici alespoň dva roky. 
  • Prokazatelná zkušenost s řízením týmu. 
  • Schopnost efektivně komunikovat jak s interními, tak s externími partnery. 
  • Schopnost vést tým, motivovat zaměstnance a vytvářet pozitivní pracovní prostředí. 
  • Vynikající komunikační a mezilidské schopnosti. 
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup. 
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 50 000 – 70 000 Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí.
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů.
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům.
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva.
  • Pružná pracovní doba.
  • Profesní růst a vzdělávání.
  • Mobilní telefon.
  • Služební auto. 

Projektový manažer/ka realizací FVE – komerční objekty a solární parky

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1 - 2

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava, Praha

Jaké je potřeba vzdělání?

VŠ technického směru (elektrotechnika)

SŠ s maturitou + nutná praxe

Jakou byste měl/a mzdu?

55 000 – 80 000 Kč + odměny z dokončených zakázek

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali tisíce projektů. Zaměřujeme se na vývoj, instalaci a údržbu solárních elektráren, které poskytují čistou a udržitelnou energii pro domácnosti, komerční objekty i průmyslové parky. Každý projekt je pro nás unikátní výzvou a příležitostí přinést našim klientům nejvyšší možnou hodnotu a spokojenost. Naším cílem je nadšený zákazník.  

Mimo oblast fotovoltaiky pokrýváme široké spektrum dalších technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Přestože jsme počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Projektového manažera/ku pro realizace FVE, který bude hrát klíčovou roli v našem týmu při realizaci fotovoltaických projektů pro komerční objekty a solární parky. Hledáme člověka s drivem, důsledností a schopností dotahovat projekty do úspěšného a hladkého konce. Přestože jde o nově vytvořenou pozici, ke konzultacím budete mít k ruce zaběhnutý tým odborníků, kteří se o agendu fotovoltaických projektů pro komerční objekty a solární parky u nás starají. Kromě zkušených kolegů ve stávajícím týmu budeš mít podporu na nejvyšší úrovní v ČR jak z prostředí vědy a výzkumu, prostředí asociací a v neposlední řadě také podporu komisařů TIČR. 

Náplň práce: 

  • Plánování, koordinace a řízení komerčních fotovoltaických projektů a solárních parků od počáteční fáze až po dokončení a uvedení do provozu. 
  • Koordinace a spolupráce s interními týmy, subdodavateli a dalšími externími partnery během celého projektu. 
  • Zajištění dodržování harmonogramů, rozpočtů a kvality práce v rámci projektů. 
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli ohledně požadavků, termínů a technických specifikací. 
  • Pravidelná kontrola stavu projektu, řešení případných problémů a koordinace změn a úprav. 
  • Zajištění výborných vztahů s klientem během celé spolupráce a odpovědnost za klientovu maximální spokojenost s průběhem celé realizace. 
  • Dodržování a zajištění souladu s platnými normami, předpisy a bezpečnostními předpisy. 

Co budete potřebovat

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru elektrotechniky, obnovitelných zdrojů energie nebo příbuzného oboru.
  • Minimálně 3 roky zkušeností s projektovým managementem v oblasti fotovoltaiky nebo obnovitelných zdrojů energie.  
  • Schopnost efektivně plánovat, organizovat a řídit projekty s důrazem na dodržování termínů a rozpočtů.
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti.
  • Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy rychle a efektivně.
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup.
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 55 000 – 80 000 Kč/měsíc + odměny z úspěšně dokončených zakázek. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům. 
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Pravidelné teambuildingy. 
  • Pružná pracovní doba. 
  • Profesní růst a vzdělávání. 
  • Mobilní telefon.
  • Služební auto. 

Produktový manažer/ka FVE – komerční objekty a solární parky

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava, Praha

Jaké je potřeba vzdělání?

SŠ/ VŠ technického směru (elektrotechnika)

Jakou byste měl/a mzdu?

45 000 – 65 000 Kč + odměny z dokončených zakázek

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali tisíce projektů. Zaměřujeme se na vývoj, instalaci a údržbu solárních elektráren, které poskytují čistou a udržitelnou energii pro domácnosti, komerční objekty i průmyslové parky. Každý projekt je pro nás unikátní výzvou a příležitostí přinést našim klientům nejvyšší možnou hodnotu a spokojenost. Naším cílem je nadšený zákazník.  

Mimo oblast fotovoltaiky pokrýváme široké spektrum dalších technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Přestože jsme počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Projektového manažera/ku pro realizace FVE, který bude hrát klíčovou roli v našem týmu při realizaci fotovoltaických projektů pro komerční objekty a solární parky. Hledáme člověka s drivem, důsledností a schopností dotahovat projekty do úspěšného a hladkého konce. Přestože jde o nově vytvořenou pozici, ke konzultacím budete mít k ruce zaběhnutý tým odborníků, kteří se o agendu fotovoltaických projektů pro komerční objekty a solární parky u nás starají. Kromě zkušených kolegů ve stávajícím týmu budeš mít podporu na nejvyšší úrovní v ČR jak z prostředí vědy a výzkumu, prostředí asociací a v neposlední řadě také podporu komisařů TIČR. 

Koho hledáme 

Nyní hledáme Produktového manažera/ku FVE pro komerční objekty a solární parky, který bude mít klíčovou roli při vývoji a správě produktového portfolia FVE naší společnosti. Hledáme odborníka, který bude sledovat a analyzovat novinky nejenom na českém území, ale musí být schopen dívat se na evropské potažmo světové řešení. Bude kontinuálně, proaktivně a samostatně zdokonalovat naši produktovou nabídku a bude náš produkt neustále posouvat kupředu. Jednoduše, pomůže nám být jedničkou na českém trhu. 

Náplň práce: 

  • Řízení a správa produktového portfolia FVE, včetně vývoje, uvedení na trh a podpory prodeje produktů. 
  • Poskytování školení pro obchodní tým ohledně způsobu nabídky a prodeje produktu z technického hlediska. 
  • Příprava školení a manuálů technických specifikací, vlastností a výhod produktů FVE. 
  • Poskytování podpory pro obchodní tým při prezentaci produktů zákazníkům a při řešení technických dotazů. 
  • Spolupráce s realizačním týmem (příprava, projekce) a jejich podpora při zavádění nových produktů a vylepšení stávajících produktů. 
  • Průzkum trhu, sledování trendů v oblasti FVE pro komerční objekty a solární parky a analýza konkurence s cílem identifikovat nové příležitosti pro rozvoj produktů, a tedy posílení naší pozice na trhu. 
  • Aktivní komunikace s našimi produktovými partnery a upevňování vzájemných vztahů. 
  • Spolupráce s marketingovým a obchodním týmem při vytváření a implementaci nových produktových strategií a zviditelnění našeho brandu. 
  • Sběr zpětné vazby od zákazníků a analyzování jejich potřeb pro optimalizaci produktového portfolia. 

Co budete potřebovat

  • SŠ/VŠ vzdělání elektrotechniky anebo technického směru. 
  • Zkušenost v oblasti produktového managementu v oboru FVE nebo zkušenosti v oblasti realizací FVE. 
  • Výborná znalost produktového portfolia FVE. 
  • Schopnost plánování s ohledem na tržní trendy a potřeby zákazníka.  
  • Zkušenost s organizací a vedením školení. 
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat efektivně v týmu a přizpůsobit se různým pracovním stylům. 
  • Iniciativní osobnost, systematický přístup. 
  • Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů. 

Co Vám za to nabídneme

  • Nástupní mzda 45 000 – 65 000 Kč/měsíc + odměny z úspěšně dokončených zakázek. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům.
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva.
  • Pravidelné teambuildingy.
  • Pružná pracovní doba.
  • Profesní růst a vzdělávání.
  • Mobilní telefon.
  • Služební auto. 

Projektový koordinátor/ka realizací FVE

Kolik pozic potřebujeme obsadit?

1

Jaké je místo výkonu práce?

Ostrava

Jaké je potřeba vzdělání?

SŠ vzdělání stavebního nebo technického směru

Jakou byste měl/a mzdu?

35 000 Kč - 45 000 Kč + bonusy

O čem pozice je

Jsme Efektivní dům. Na stavebním trhu působíme 12 let a za tuto dobu jsme zrealizovali přes 15000 projektů. Pokrýváme široké spektrum technologií a řešení pro každý typ stavby – od vytápění, rekuperace, fotovoltaiky, ohřevu vody, až po chytrou domácnost. Spolupracujeme s celou řadou ověřených světových a českých výrobců. Přestože jsem počtem našich realizací velká firma, uchovali jsme si startupové myšlení a ambice. Pořád máme velké cíle a nadšení posouvat se a růst. 

Jsme schopni profesionálně poradit, nakonfigurovat, nacenit a namontovat přes 70 technologií. Působíme po celé České republice a aktuálně nám každý rok projde pod rukama více než 3000 projektů. Vždy chceme, aby naši klienti měli co nejpřesnější informace a zároveň se vždy snažíme zohlednit všechny jejich potřeby. Proto ke všem našim projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí, jako kdybychom si je dělali pro vlastní rodinné domy. Naším cílem je nadšený zákazník. 

Koho hledáme 

Do našeho týmu příprava FVE nyní hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici "Projektový koordinátor/ka realizací FVE pro rodinné domy". 

  • Na starosti budeš mít přípravu realizace fotovoltaických elektráren pro rodinné domy. Budeš styčný bod pro našeho zákazníka od chvíle podpisu smlouvy až do doby podpisu předávacího protokolu. Do tvé odpovědnosti tak bude spadat vše od řešení stavební připravenosti, domlouvání termínu instalace s našimi techniky až po kontrolu vyúčtování.  
  • Spolupracovat budeš především s naším oddělením projekce, montážními techniky a obchodníky. 
  • Protože víme, že vždy je možné se zlepšit, vítáme v našem týmu lidi s novými nápady a myšlenkami. Po zaškolení můžeš začít navrhovat svá vlastní vylepšení a úpravy, jak by proces přípravy mohl vypadat, aby byl pro tebe, naše oddělení a zákazníka ještě přínosnější. 
  • Vzděláváni je v našem oboru důležité, pokud jsi typ člověka, kterého vzdělávání baví, zajistíme ti i další odborná školení dle tvého výběru. 

Co budete potřebovat

  • SŠ vzdělání stavebního nebo technického směru.
  • Znalost technologií FVE nebo oblast elektro výhodou. 
  • Uživatelská znalost práce v Excelu. 
  • Schopnost po zaškolení samostatně pracovat na přidělených úkolech. 
  • Spolehlivost, pečlivost, analytické myšlení, flexibilita, loajalita.
  • Schopnost práce v týmu. 

Co Vám za to nabídneme

  • Hlavní pracovní poměr. 
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou. 
  • Nástupní mzda 35–45 tis. Kč/měsíc + bonusy. 
  • Nástup ihned nebo dle dohody. 
  • Zázemí stabilní společnosti. 
  • Na začátku se ti bude věnovat zkušený kolega, budeš tak mít možnost učit se od špiček v oboru. 
  • Vybavíme tě kvalitní IT technikou – dva monitory a notebook jsou pro nás samozřejmostí. 
  • Přátelské pracovní prostředí a podpora kolegů. 
  • Moderní prostory i přístup firmy k zaměstnancům. 
  • V kuchyňce vždy k dispozici čerstvé ovoce, kvalitní čaj a káva. 
  • Profesní růst a vzdělávání. 
  • Mobilní telefon. 

Myslíte, že se k nám hodíte? Napište nám!

Kontaktní formulář


Přiložte prosím Váš životopis

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů